Kam na tenky stineny kabel?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Říjen 7 20:42:35 CEST 2015

Zdravim,

opet hledam a nenachazim - netusie nekdo, kam na tenke stinene kabely?
Potreboval bych jedno- nebo i dvojzilovy stineny kabel (tedy jedno nebo
dve jadra, spolecne stineni), lanko. Hacek je, ze by se mi libil tak do
vnejsiho prumeru kolem 1.5mm.

Nepotrebuju zadnou VF aplikaci, hunvnitr budou stinenim sevreny signaly
v jednotkach kHz zcela zanedbatelnych napeti i proudu :)

Uz jsem uvazoval i o rozkuchani nejakych kabelu ke sluchatkam, ty byvaji
sice extremne poddajne (coz nutne nepotrebuji), ale soucasne extremne
mizerne pajitelne. Kdyby se mi podarilo objevit metraz, takovych 10
metru by byla zasoba do konce zivota a vic bych asi nepotreboval
(aktualne by mi stacilo sest triceticentimetrovych kousku).

Diky za kazdy tip.

Pavel Kutina