Dve jiskriste v serii (vzduchove mezery a vysoke napeti)

Středa Říjen 7 15:37:35 CEST 2015

OK, ale i když to není na chlup stejné, je tu otázka, jestli by to vadilo
natolik, aby nedošlo k přeskoku na jiskřišti svíček (a protože jsou v
sérii, tak by nepálila ani jedna), ale někde jinde, např. ve vinutí trafa,
tj. prorazila by se jeho izolace.

V cestě jsou vlastně ještě kabely, které mají řádově kiloohmy (pro ford
focus mají oba dohromady cca 9k) a vnitřní odpor sekundáru cívky, který je
na tom podobně (opět pro ford focus 11k).

P.K.