STM32FDiscovery

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Středa Říjen 7 14:52:25 CEST 2015

Rozumím a souhlasím.

Nový kit je cca 400 Kč. Cílem je rozchodit jakési demo pro další experimenty
a hraní si.

Jdu tedy zatím cestou nejmenšího odporu, tedy pokus omyl.

Pokud se nepodaří ani s druhým kitem, pak prostě firma pořeší programátora,
který má STM32 zvládnuté a nechá ho to přeportovat.

Pokud by se tady do toho někomu chtělo, tak písněte veřejně a můžeme se
zkusit nějak domluvit. ;-)

Případně vytvořit nějaké ořezané demo téhož.

Já s tím opravdu zkušenosti nemám a času je málo. Dokážu něco málo upravit v
cčku, nahrát do MCU... jenže toho kódu je docela hodně a zatím každý pokus
končil mrakem chyb, ze kterých jsem se nedokázal už dostat.

Milan