STM32FDiscovery

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Říjen 7 14:46:46 CEST 2015

Ale aj k nemu je treba kluc tridsadvojka a dvadsatsestka, hasak, kudel,
tesnenia... a trocha tomu treba aj rozumiet, bo ked strhne zavit alebo
praskne rurku, uz s tym nic nespravi.

Lenze cele to zacalo tym, ze on si kupil polcolovy kohutik a chcel ho
namontovat na tristvrtecolovu rurku. Vravim, to mu bude tiect, na to
potrebuje redukciu, ale k tomu pochopitelne tiez treba kluc, hasak, kudel
(nojo, dneska je to samy teflonovy pasik, ale ani tym neutesni polcolovku
na tristvrte takze to je vlastne fuk). No a ze to je uz vela, a ze sa na
redukciu moze vykaslat a radsej kupi novy kohutik. No prosim, ale bez
roboty to tak ci tak nebude; tu redukciu ma na par klikov na webe akurat
to namontovat chvilu trva. Ale aspon sa pri tom nauci.

wek