ze sa na to uz nevyserem...

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Středa Říjen 7 13:26:48 CEST 2015

Ono zalezi kto a preco tu otazku polozil a ako ju vyhodnocuje.

Ja som mal kedysi v prijimacich testoch pre technikov aj otazku, ze aku
hodnotu ma resistor oznaceny zltym, fialovym a cervenym pruzkom.

Prevazna vacsina odpovedala, ze sa to da zistit podla tabulky,
pohorsovali sa, ze chcem aby si drzali v hlave taketo veci .....
Nasli sa jedinci, ktori z fleku povedali ze je to 4k7. Hned mi bolo
jasne, ze ti chalani uz nieco zkonstruovali, zaspajkovali, ci pomerali
na doskach.

Takze ja som vobec nepozadoval, ze to musia vediet, ale dotvorilo mi to
obraz o cloveku.

Dňa 7.10.2015 o 11:46 RV napísal(a):