[OT] 2,5" harddisk jako cartridge

Středa Říjen 7 12:50:40 CEST 2015

Přátelé, náhodou jsem narazil na tohle:

https://www.alza.cz/silverstone-ms06b-d2275710.htm?o=1

A přesně takový nápad jsem poměrně nedávno měl v hlavě - že by to bylo
skvělé udělat z 2,5" harddisku výměnné médium, jakousi cartridge pomocí
takového rámečku. ALE, muselo by to přijít dřív, mnohem dřív, protože
stolní PC jsou dneska na ústupu a taky si mezitím lidi zvykli připojovat
externí 2,5" harddisky kabelem.

Navíc existuje to samé pro notebooky, tj. rámeček místo DVD mechaniky.
Nakouk jsem k výrobci (silverstone) a má tam další zajímavé věci:

http://www.silverstonetek.com/product_storage.php?tno=0&case=c_25external&area=en

Například rámeček do 3,5" pozice, kam se vkládají 2,5" harddisky přímo:

http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=548&area=en

Pavel Kadečka.