Re: OT: kde je zádrhel?

Kosta kosta na hrajme.si
Středa Říjen 7 12:48:21 CEST 2015

Dne 7.10.2015 v 12:27 Petr Zahradnik napsal(a):
> Ale on se s tebou občas i baví. Jen se s tebou nechce zbytečně
> dohadovat, protože na to nemá čas ani nervy. A protože také dobře ví,
> že to nemá cenu. Nedávno jsi napsal tohle:

Před rokem jsem se Tě slušně ptal, zda můžeš dodat pouze díly, které mi
tenkrát chyběly a co že to bude stát
Odpověď dodnes nedošla, tož jsem se zařídil jinak (koupi jsem číňana za
cca 250$ )

A to že občas prubnu něco jen tak ze srandy je  dáno tím, že se převážně
nudím.
A jak tu nudu řeším je jen a pouze má věc, do toho ti opravdu nic není

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský