OT namalovat operak, was: ze sa na to uz nevyserem...

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Říjen 7 12:47:31 CEST 2015

Copak operák, ale kdo z nás si ještě vzpomene co je to třeba gyrátor. A
přece jsme se to učili. A jak to tak vypadá, za chvíli bude i ten operák
zbytečný, všechno budeme zpracovávat přímo v uP. Tak se nedivte, že to
mládež neovládá.

Mrazík