STM32FDiscovery

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Říjen 7 10:24:00 CEST 2015

Medzi 'F1 a zvyskom STM32 je jeden zasadny rozdiel, a to v GPIO resp.
sposobe ako sa nastavuju mody a priraduju AF. "Kniznice" by to teoreticky
mali zakryt, ale asi to nerobia, bo aj skusenejsi co "kniznice" na rozdiel
odo mna pouzivaju, hovorili, ze migracia 'F1<->cokolvek je pohladu GPIO
problem.

Mali by ste zacat citanim migracneho appnotu a pochopitelne mat nastudovane
oba RM; a ak ten projekt pouziva "kniznice" tak pochopitelne si nastudovat
aj manualy k obom.

Ja viem, mam zastarale a nepopularne nazory na programovanie mcu.

wek

>>> STM32L151CB.