ze sa na to uz nevyserem...

Středa Říjen 7 09:20:53 CEST 2015

Já chodím na tyhle sleziny:
http://www.fel.cvut.cz/elektra/Setkani/setkani_2015.htm
Je to celkem zajímavě strávený den, vstupné mírné (dřív to důchodci měli zadarmo, teď platíme i my) a nic dalšího si od toho neslibuji.

Loni tam promlouvali k davu děkan FEL a bývalý rektor ČVUT
http://www.fel.cvut.cz/elektra/Setkani/foto_Setkani_2014/album/slides/DSC_1628.jpg
Taky o tom, že od FEL se oddělila Fakulta informačních technologií (FIT) a byli ve při, jestli je to dobře nebo ne.

Dřív jsem (mylně) doufal, že tam třeba navážu nějaký kontakt prospěšný pro firmu, kde jsem měl to potěšení být zaměstnán (a i třeba pro školu).
Ale škola asi o podobné kontakty nemá zájem.