[!!Mass Mail]Re: ze sa na to uz nevyserem...

František Burian BuFran na seznam.cz
Úterý Říjen 6 21:30:41 CEST 2015

Plzeň má svá pravidla, to není možné brát jako referenci. Já jsem si myslel
že jsem měl dobře hodnocenou svou disertaci
(ikdyž s výhradami) jen protože byly dobře volení oponenti, ale když jsem
viděl co prošlo v Plzni (nabíječka na Pb aku, možná
to někde dohledám) jako disertační práce co do obsahu prakticky inženýrské
dílo tak se nedivím že mi dali oponenti dobré
známky a jsem víc "v klidu" (měl jsem nakonec jeden impakt v tisku a o
matematiku jsem se staral, narozdíl od onoho Plzeňáka).

Takže Danieli, jak nad tím tak přemýšlím, zatím to tak vypadá že to zadání
je spíš víc na disertační práci než na diplomku.
Nehledě k tomu že jeden článek z CERNu je pro Plzeň ten nejvyšší impakt
který se dá nejlevněji získat, je to blíž do CERNu
a možná by sis i pěkně přivydělal :-)

Zajímalo by mě jak je na tom Praha a ČVUT a hlavně co s tím můžeme udělat ?
My dole asi nic, ale třeba něco najdeme ...

Franta