OT citanie mailov, was: u slona trochu zmatek v suplickach

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Říjen 6 18:50:33 CEST 2015

Onehdá to provozoval jeden růžový operátor jako službu.
Bylo to moc bezva, ovládalo se to tónovou volbou a tehdy jsem zjistil,
že jízda přes tramvajové koleje v autě udělá tónovou volbu jako bylo "8
- delete all" a následně jedoucí sanitka "1 - yes"