Re: Regenerace pb akumulátoru

Úterý Říjen 6 16:13:03 CEST 2015

Asi tak. Desulfatace může pomoct baterce, která zesulfatovala v důsledku
nedostatečného dobíjení, nebo ležela nějakou dobu vybitá. Pokud je
baterka na konci životnosti, protože se jí rozpadají elektrody a
autobaterie s mřížkovýma elektrodama má tak těch 5-6 let, potom jí žádný
desulfátor nepomůže.
Anděl