Re: OT: kde je zádrhel?

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Říjen 6 10:56:24 CEST 2015

 6.10.2015, 10:47:42

1000 nakupu od cinana asi nemam, ale nakupuju tatko uz docela dlouho.
A take jsem byl vzdy spokojen. To ze nekteri prodejci predevsim na AX,
nabizeji zbozi, ktere nehodlaji prodat a jine podvodne triky, je IMHO
relativne nova vec. Ale zarazi mne, jak moc se rozsirila.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz