Re: kde je zádrhel?

Kosta kosta na hrajme.si
Pondělí Říjen 5 17:23:42 CEST 2015

Dne 5.10.2015 v 16:55 Petr Zahradnik napsal(a):
> Původní zpráva ze dne 5.10.2015 od Vladimir:

> Jejej, ty sis na mě vzpomněl? :-) Děkuji. Ale opravdu věříš, že oni
> něco dostanou? Zázraky se nedějí, i to samotné dopravné UPS by bylo
> dražší za 18 kg balík. To musí být každému jasné. Však uvidíš :-)

No, servis jako od Tebe jistě to nebude, ale na druhou stranu si alespoň
užiju nějakou srandu
Víš, když jsi začal nabízet Rebela, tak jsem byl nalomen to té míry, že
jsem Ti psal, odpověď
dodnes nedorazila, nu což bavím se jinak a s jinými.

Mimochodem, tu o té radosti znáš?

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský