u slona trochu zmatek v suplickach

Pondělí Říjen 5 16:28:34 CEST 2015

Ve čtvrtek jsem tam byl nakupovat, ze tří typů tranzistorů v SOT23 jsem
jeden dostal určitě jiný, další má označení 80, které se mi nepovedlo
dohledat. Co mě ale překvapilo, označení se nepovedlo dohledat ani
prodejci. Vždyť od toho snad někde musí mít cívku a tam by měl být
napsaný výrobce a typ. Nebo už ani na ty špulky se v rámci šetření nic
nepíše?

Napsali mi:
děkujeme za upozornění. BC849C zkontrolujeme až nám přijdou další z
našeho centrálního skladu.
S tranzistorem BFS20 máte také pravdu, také se nám nepovedlo dohledat
označení "80", takže zbytek, co jsme tu měli, jsme stáhli z prodeje. V
centrálním skladu je nyní nemáme a uvidíme s případnou další dodávkou.