Kvalita napajece od TV anteny

Bosak bosorka.p na seznam.cz
Pondělí Říjen 5 11:07:01 CEST 2015

Od: Bosak <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: Re: Kvalita napajece od TV anteny

Zpráva:
To mi pripomina, chtel jsme nejakou viceportovou USB nabijecku, nakonec jsme koupil http://goo.gl/ogqELU akorat v 4 amperove verzi asi za 130Kc.Libilo se mi, ze ji lze propojit na kabel a nechat lezen na stole.
Kdyz to dorazilo tak se mi mistama zdalo, ze velmi dulezite modre LED trochu problikavaji a rozebral jsme to.
Puvodni navrh byl docela solidne udelan, ale nekdo to vyoptilamizoval  a tak jsme zacal doplnovat
1. chybejici termistor na vstupu
2. chybejici proudove kompenzovanou civku na vstupu
3. chybejici dva odrusovaci C na vstupu
4. chybejici MOV na vstupu
5. za mustkem byl jen jeden C pricemz puvodni navrh pocital s provedenim C-L-C , tak jsme doplnil druhy C a civecku.
trafo solidni urcite zvladne vice nez 20W, IC vybaven chladicem cili OK
6. na sekundaru za diodami autor pocital s dvema vetsimi indukcemi jak v + tak v zemi, chybeli tak jsme je doplnil
7. k 2x 1500uf jsme pridal treti kondenzator

Po doplneni 10 ks soucastek mam super zdroj, zkratka klasicke DODO.

Pavel

--
This e-mail was sent from a contact form on Info365.cz (http://www.info365.cz)