Kvalita napajece od TV anteny

Pondělí Říjen 5 10:56:03 CEST 2015

Jednak je to na první pohled moc malé (hlavně ploché) a lehké a druhak jsem
to měl otevřené. Je to spínaný zdroj, podobný jako v každé nabíječce na
mobil:

http://mosaic.cnfolio.com/uploads/M528Coursework2009C104/SEK750iChargerInside.png
http://www.alibaba.com/product-detail/Charger-PCB-with-IC-Protective_522195459.html
http://www.alibaba.com/product-detail/Charger-PCB-with-2-IC-for_522196636.html