RG(B) LED ovladana jednim "dratem"?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Říjen 4 21:47:40 CEST 2015

 4.10.2015, 21:35:17

Pokud chcete byt in, pouzijte ARM, nejlepe 64b ctyrjadro.
Pokud vam eventualne nevadi, ze budete za primitiva a zpatecnika, tak
ledky do serie, (ev. jeste s nejakou D, nebo ZD) mezi +5 a GND, tak
aby nesvitily. 3. fous mezi ne, + na fousu sviti jedna, GND na fousu,
sviti druha.
Pouziti picu, v sobe ma nevyhody obou zminovanych reseni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz