Re: OT: kde je zádrhel?

Libor libor.kozak na tiscali.cz
Neděle Říjen 4 21:34:27 CEST 2015

O "dolary" bych se  nebál, pokud balík nepošle nebo by poslal prázdný,
tak spory u aliexpresu celkem fungují.

Akorát bacha na jeden jejich trik, pošlou číslo na klasickou poštu,
potom se omluví že udělali chybu a že vám vrátí třeba 20% z ceny jako
kompenzaci mezi např. DHL a obyč. poštou. Budou chtít ať otevřete spor a
požadujete 20% vrátit. Pokud to uděláte, zbylých 80% už nikdy neuvidíte,
protože spor můžete otevřít pouze jednou!!!

Teď koukám na ceny poštovného a u všecho je free shipping, to je podezřelé.

Libor