Re: OT: kde je zádrhel?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Říjen 4 21:31:24 CEST 2015

 4.10.2015, 21:17:23

Jednak muze byt zadrhel v tom, ze plastove dily jsou vyrabeny jinak nez
3D tiskem. To nemusi pravovernej 3D tiskar psychicky unest. ;-)

A druhak, obrazky na strance, obzvlate ty co nejsou vlevo vedle ceny,
maji casto ciste ilustrativni charakter. Je s podivem, jak dobre
cinane ovladli "prodej snu".

Jen pro ilustraci, v patek mi dorazila led zarovka, konkretne tato:
http://www.aliexpress.com/item/GU10-GU5-3-E27-E14-MR16-15W-12-W-9W-Dimmable-5-3W-LED-Sport-light/2036399985.html
Prostudujte si na strance cast "1. LED Chip Compare" a pak zkuste
odhadnout, co je v te zarovce, kterou mam na stole.
:-(

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz