Re: Výstražná tabulka u hromosvodu

Neděle Říjen 4 15:27:55 CEST 2015

A o to jde. Tabulka se tam nikdy v životě nedávala, pravděpodobnost
zásahu bleskem je tak malá že se často hromosvody nedávají  a jaká bude
pravděpodobnost že tam zrovna někdo půjde? Takže se tam dá nenápadná
tabulka aby bruselský úředník byl spokojen :-)
Ostatně řeší někdo že svod hromosvodu je kotvený do leckdy vlhké cihlové
stěny, ve které vede z druhé strany elektroinstalace? Já mám stěny s 20
cm polystyrénem a hromosvod je kotvený cca 10 cm od zdi do polystyrénu.
Je to dostatečné?
http://vaelektronik.cz/dum/polystyren.html#fotky2
Tady http://www.epscr.cz/vlastnosti-a-funkcnost.html?id=110 píšou že el.
pevnost je 2 KV/mm. Tak by to mělo vydržet 200 KV.
Anděl