Fwd: STM CUBE - zkusenosti

Neděle Říjen 4 12:20:27 CEST 2015

Dobre upozorneni, dam si bacha...
Jinak jsem behem obeda rozchodil ethernet a pohoda, na prvni pokus (po
odstraneni HW chyby u LAN8720 - obracene zapojena LED a nebyl REFCLK...)
Kazdopadne se vyplati vse konfigurovat a rekonfigurovat v CUBE,
nepozoruju problem ve zmenach zdrojaku a hlavne to casto ani jinak nejde
(co se prepise mimo USER CODE sekci je po pregenerovani kodu v pytli).

Zacina se mi to i pres drobne nedostatky libit.