Re: Výstražná tabulka u hromosvodu

jurp jurp na volny.cz
Neděle Říjen 4 11:40:17 CEST 2015

Ano, jsou "povinne".
Projektant musi podle novych norem naprojektovat bleskosvod a zemnice
tak, aby nedoslo k ohrozeni osob nebezpecnym potencialem, nebo
krokovym napetim. No na pokud je zemnic pod chodnikem, nebo svod vedle
chodniku, pak asi tezko lze ucinit protiopatreni.
Nejlepe zrusit chodnik.
Z tehoz duvodu se dnes delaji svody HVI vodicem, izolovane prechody
zemnicu.

JURP