OT Zajímavá porucha zesilovače

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Říjen 3 18:47:27 CEST 2015

mezizávitový zkrat trafa?

Není tam vyhnutý plech trafa?

Není tam náhoou na 220V vstupu oblíbený diodový audio filtr?

Pavučina?

Ten nafouklý kond může mát změněné rezonanční vlastnosti.

řachnutá usměrňovací dioda?

Jak se to chová při napájení dvouma a třema drátama?

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>

V prostřed bedny je veliké síťové trafo (klasická konstrukce, ne toroid)
stíněné plechy i mědí. Vedle je deska zdroje, kterou mám nyní tady.
Změřil jsem, že napájení je +/- 70V, kondenzátory jsou 10G/80V. Jeden měl
lehce vyboulený vršek, ale nebyl vystříknutý (to by taky byla rána, kdyby
takovýhle granát vystříkl :-) ). Nicméně při měření se nezdají být vadné.
Měřím-li napětí zdroje, ty špičky tam vidím též, ale jsou méně ostré a
samozřejmě jen asi 0.2V úrovně. Není tam žádná stabilizace, jen běžný
usměrňovací blok (chlazený) a ty kondy, z toho to vedou rovnou do modulů.