[OT] Z externiho disku nejdou mazat soubory (Windows, NTFS)

Sobota Říjen 3 17:12:27 CEST 2015

Tak už jsem na něco přišel, nejde to mazat v Totalcommanderu, ve Windows
průzkumníku ano. Tam případně stačí odkliknout "jako správce" a je to.

Ve vlastnostech těch souborů byla jiná oprávnění pro skupinu "users" a jiná
pro skupinu "administrators".

Stejně bych byl radši, aby to tam ty práva nepřenášelo, protože u externího
disku je to funkce k ničemu. Nahraju soubory, připojím k jinému počítači,
tam je smažu - tak by to mělo fungovat.

P.K.