Fwd: STM CUBE - zkusenosti

Sobota Říjen 3 00:46:55 CEST 2015

Zacinam byt trosku rozcarovanej...
Snazim se udelat prubezne odesilani bufferu pres USART s vyuzitim DMA a
narazil jsem na to, ze nejde rozumne spustit novy prenos z ISR od DMA
TC... Protoze driver ceka jeste na TC od USARTU, jinak neni v ready
stavu a neodesle nic.
Jeste blbejc jsou vymysleny callback funkce od ISR UARTu, nejsou jako
ukazatele v handle ale funkce co se daji prekryt a to pro vsechny UARTy
spolecne. Navic kdyz zacnu vysilat dalsi blok az po TC, tak vzniknou
zbytecne mezery. Taky se to pak neda rozumne delit do souboru dle
funkcnich bloku ale jedine z toho udelat maglajz. Pripada mi to jako
arduino styl, zakladni funkce se naklikaji snadno ale pokrocile nejdou
rozumne udelat nebo se museji udelat uplne mimo HAL cimz to zas ztraci
smysl.
Jdu spat a zitra nevim jestli to spis zahodim a vratim se k SPL nebo
jeste neco zkusim...