Re: 3D tisk a trendy v oblasti extruderů a filamentů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 2 21:40:37 CEST 2015

Asi to tak udělám.
Díval jsem se, že i kdybych to celé kupoval, tak i 2 hot-endy vyjdou
levněji než
kilová špulka filamentu, takže finančně není problém mít obě řešení, jen
bude
dobré myslet na možnost dodatečné výměny při konstrukci vozíku osy X.
Díky.

PL