Re: 3D tisk a trendy v oblasti extruderů a filamentů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 2 20:44:07 CEST 2015

A dělá ten rozdílný tlak nějaký praktický problém?
I když mi to přijde zvláštní, když se nechá nějaký rozumný oblouk
toho bowdenu, tak by poměry neměly být nijak zásadně rozdílné
při posunu v ose X. To jsem se skoro víc bál posunu v ose Z
(ale jen teoreticky, ještě to nemám, zvažuji co udělat).

PL