RE: [OT] Diesel a reálná spotřeba Ad-blue

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Říjen 2 20:30:32 CEST 2015


Ono to skonci az ked si zacnu uradnici zarabat sami na seba a budu plateni za to co prinesie ludom prospech
Dokial budu zit z nasich dani nic sa nezmeni. Ono cena AdBlue je smiesna voci cene paliv ale ostat stat koli vadnemu cidlu alebo prazdnej nadrzke je fakt pruser. Ak ked vam praske guma v 130km rychlosti ziadne cidlo tlaku
nepomoze

j.

________________________________
From: Hw-list [hw-list-bounces na list.hw.cz] on behalf of Pavel Kadečka [pavel.kadecka na gmail.com]
Sent: Friday, October 02, 2015 8:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Diesel a reálná spotřeba Ad-blue

Tak ono to má nějakou logiku, kdyby auto normálně jezdilo i bez adblue, tak by to každej doplnil max. jednou za dva roky před STK. A určitě to jde nějak očůrat, stejně jako jde očůrat, aby auto nepoznalo, že je vykuchaný DPF.

Nicméně total stop je docela hardcore. Jsou i jiné způsoby, jak uživatele donutit doplnit adblue, např. ten snížený výkon motoru nebo třeba že by po otočení klíčkem musel minutu čekat, než by šlo nastartovat, fantazii se meze nekladou.

Umím si představit, že adblue v nádržce bude dost, ale to čidlo, co to snímá, nebude fungovat a z auta je nepojízdný křáp. Jenom proto, že nějaký úředník v Bruseli rozhodl a basta :-(

BTW víte, co se mi taky nelíbí? To povinné hlídání tlaku pneumatik, akorát to auto nesmyslně prodražuje. Opět jenom proto, že se úředník nudil.

P.K.

Dne 2. října 2015 19:40 Zdeněk <zdej na atlas.cz<mailto:zdej na atlas.cz>> napsal(a):
"Jenže po úplném vyčerpání redukčního činidla už motor nejde znovu
nastartovat, tak je to u všech osobních aut (legislativa totiž výrobce nutí,
aby při použití redukčního činidla ke splnění emisních norem nějakým
způsobem zamezili v provozu vozidla po jeho vyčerpání). "

Celý článek (celkem poučný):
http://www.auto.cz/adblue-dobra-vec-nebo-dalsi-trest-pro-ridice-88599

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz<mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz>] On Behalf Of gatilo
Sent: Friday, October 02, 2015 7:35 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Diesel a reálná spotřeba Ad-blue

 2.10.2015, 19:33:06

Nezastavi, repk. nemelo by zastavit, ale u nekterych modelu, kdyz neni
mocovina, ECU omezuje vykon motoru.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo<mailto:gatilo> + zavinac + centrum.cz<http://centrum.cz>

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<http://www.HW.cz>
Hw-list na list.hw.cz<mailto:Hw-list na list.hw.cz>
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list