OT Zabity herec, nebo kdo? (Nejsou ty diesely v os. autech proste uz moc zastarale?)

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 2 18:28:31 CEST 2015

 2.10.2015, 18:25:27

Brzdeni o strom (plot, zed, atd. ) je take brzdeni. Jen v pripade, ze je strom vetsi nez
maly, je takove brzdeni silne zdravy skodlive..

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz