[OT] dalsi hromadka veci - vetsina zdarma

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Říjen 2 17:54:29 CEST 2015

Zdravim,
nejak jsem se s tim uklidem rozjel. Ten nejvetsi strot leti do popelnice
hned, vybral jsem jen nejcennejsi kousky:

1)
Starsi knihy predevsim o PICech, ale pro zacatek porad dobre:

- Kniha PIC16CXX (česky)
- Kniha PIC 16C7X (česky)
- Učebnice - Polovodičové paměti (česky)
- SGS Thomson pameti EPROM - v podstate katalog

2)
Sada 5 metru kabelaze pro starsi PC, zhruba je tam toto:
2x PS2
1x VGA
Napajeni
LPT
Zvukovka
Nejake USB kabely

3)
Jeste mi zustaly 4ks procesory Dalas 80C320 DIL40

4)
Simulator EPROM Elnec:
Simeprom 01, navod, instalacni disketa (magneticky kotoucek s daty :-) )

5)
Visual Basic 2010 10001 tipu a triku (cesky)
Ukazky reseni vcetne CD. Je vhodna i pro novou Verzi VB 2013
Cena: 190 Kc

6)
Visual Basic 2010 (cesky)
Starsi ucebnice, pro zacatecniky, vcetne CD. Je vhodna i pro novou Verzi
VB 2013
Cena: 190 Kc

7)
A jeste mozna HW Emulator 80C320, cekam na potvrzeni od prvniho zajemce.

Michal Gregor