OT Nejsou ty diesely v os. autech proste uz moc zastarale?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Říjen 2 17:42:03 CEST 2015

Obávám se, že to může někoho napadnout, ale realizace bude typicky
eurounijní - nesníží spotřební dan na benzín, ale zvýší tu na naftu... A
rázem budeme mít i 40t kamiony s benzínovými motory. Už se nemůžu dočkat :(

Pavel Kutina