Jsou v CERNu ufoni?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 2 16:44:34 CEST 2015

Díky oběma za vysvětlení.

Ale s těmi pár desítkami protonů se mi to nezdá:

1 eV = 1,6e-19 J
1 TeV = 1,6e-7 J
6,5 TeV = 1e-6 J

Takže mi vychází, že jich na 1 J je cca milion.

PH

----------------------------
From: balu na home
len poopravim, nie je to lietajuci objekt (flying), ale padajuci objekt
(falling). Je ich dokonca niekolko kategorii, ufo, ufino, ufolino a ine.
Vela operatorov su taliani :-)

Skutocne ide o mikrometrove zrnka nejakeho kontaminantu, ktore aj
napriek velkej snahe vsetky povrchy dokonale vycistit ostali vo vakuovej
komore. Elektricke pole od zvazku ich moze pritiahnut, zacnu padat a ked
preletia cez zvazok tak sposobia masivnu davku radiacie, ktora moze
jemne ohriat supravodic a sposobit quench (stacia jednotky J, co je par
desiatok stratenych protonov).

Toto co spadlo dnes je skor UFB, neidentifikovana padajuca tehla :-)