Re: [OT] Diesel a reálná spotřeba Ad-blue

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Říjen 2 15:16:03 CEST 2015

Aha, děkuji.
Takže kolem 5% spotřeby nafty, tak to není žádné drama.
Jenom ten začátek krystalizace v -11C možná přestavuje problém, nebo ne?
A pak taky jestli ty senzory NOx nejsou nějaké cimprlich.

Díky.
PL