Jsou v CERNu ufoni?

Pátek Říjen 2 11:31:33 CEST 2015

Na 9 MHz? A on ještě dnes někdo KV pásma používá? A vůbec i střední a
dlouhé vlny? Mám dojem že to už musí být tak prázdné, že kdybych si
usmyslel a začal na SV vysílat, tak že nikoho rušit nebudu a nikdo mi za
to hlavu neutrhne...

Kamarád dělal za komančů techniku na poděbradském vysílači. Dělaly se
tady spojení na KV pro ČTK a s našima námořníma loděma. Pak se už
zabýval tím, že objížděl bazary, kupoval elektronky a postupně tam
modernizovali zařízení a měnili sokly z nějakých už hodně starých
elektronek na ty "nové". Když jsem se ho ptal, proř se nenakoupí nové
zařízení, prý že už to na těch pár let nemá význam. Vědělo se, že časem
se přejde na satelity, jen se nevědělo kdy. Po roce 89 to už nemělo
dlouhé trvání. Sundali antény a udělali z toho golfový klub. Stožáry od
dlouhovlnné antény (vysílala tam OMA 50) nechali jako technickou památku.
Anděl