Re: Podložka na stůl

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Říjen 1 21:07:44 CEST 2015

Mrknete zde:
http://www.tme.eu/cz/katalog/dilenske-vybaveni_112607/#id_category=112760&page=1&s_field=artykul&s_order=ASC

Ja mam rozmer 900*600mm uz 6-7 rok. Tehdy byla nejaka akcni cena.
Bez problemu snese roztaveny cin. Pravda priznavam, ze trochu jsem ji
na jednom miste pripekl naprudko horkym vzduchem.
Cena <500Kc za rozmer 600*400 je prezitelna.
A pri rezani kabliku si je podkladam kouskem textitu. Preci jen si
nebudu rezat do gumy.

Jinak levneji ji koupite zde:
http://www.hotair.cz/ochranne-pomucky/antistaticke-prislusenstvi/stranka-1-24.html
Akorat si tam musite doklepnout uzemnovaci cvocek za 150,-Kc.

JURP