Re: Podložka na stůl

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 1 18:50:53 CEST 2015

 1.10.2015, 18:44:08

V robotarne byla na vsech stolech jakasi spec. guma. Ze spodu cerna,
navrchu svetle modra. Antistaticke to bylo zcela urcite, beznemu
pajeni a beznym chemikalijim vysoce odolne, primerene mekke,
na dotek prijemne.
Bohuzel, nevim jak se to jmenovalo, kde to sehnat a cena take asi
nebude zrovna mala.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz