Re: Podložka na stůl

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Říjen 1 10:38:04 CEST 2015

Ne, je to nejake mekke PVC (alespon to, co jsem mel - byla to Cina, ne
Olfa), takze cin zcela jiste neprezije ve zdravi. Vodiva, pokud vim, neni
(mel jsem jednu, casem jsem ji prorezal a novou uz neporidil, takze
nezmerim).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Michal Grunt
To: HW-news
Sent: Thursday, October 01, 2015 9:17 AM
Subject: Podložka na stůl

Používáte někdo takovou zelenou podložku na stůl, které je určena na
vyřezávání třeba textilu kolečkem? Viděl jsem ji používat třeba u modelářů.
Otázka zní je vhodná i jako podložka pro pájení? Je odolná vůči třeba
rozteklému cínu, když ukápne z hrotu, nebo není vodivá (když na ní položím
osazený plošný spoj) třeba, že na ni je nějaká slaboučká povrchová vrstvička
a pod touto vrstvičkou je něco (polo)vodivého?

MG