Elektroinstalace a tvrdy vs. ohebny kabel

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Listopad 29 22:09:38 CET 2015

 29.11.2015, 21:49:56

K takove informaci jsem silne skepticky. Jednak, vyrobcu je nekolik, a
jiste nedelaji vsichni vsechno stejne.
A druhak, a to predevsim, to nedava smysl. Zelezo, ktere by v ramci
katovani kostu eventualne mohlo nahradit drive uzivanou mosaz, je
mechanicky pevnejsi.
Jedine snad, ze by vyrobce misto protlacovaneho zavitu pouzil razenej
otvor a samoreznej sroub.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz