zajimavy ulovek austraskeho piskore

Neděle Listopad 29 14:54:46 CET 2015

Vzhledem k tomu, že před revolucí jsme se ještě jako ÚVAR (ústav vývoje
železničního opravárenství) živili jednorázovkama pro železniční
opravny, dokážu si představit, jak taková věc vzniká. Tišťáky se taky
dělaly buď přímo 1:1 z pauzáku (dělící čáry a emulze Grapholit - to
dělal starší kolega), nebo jsem to kreslil 2:1 a nechal fotit v
Polygrafii v Sadské na planfilm, ze kterého se už jen kontaktně
zkopíroval pozitiv. Je fakt že i tak se obvykle první vývojový kousek
zahodil a použil se až ten druhý po vychytání většiny chyb. Tohle
skutečně vypadá, že autorovi ten zdroj právě začal chodit, tak to tam
nacpal s tím, že do toho stejně nikdo nepoleze :-) Ono zase dělat pro
jeden kus kompletní optimalizaci a TPV je časově náročné a leze to do
peněz, což zákazník obvykle neocení. V tomto případě je otázka, kolik se
toho pro ty špitály dělá.
Anděl