jak rychle zmerit/opravit cinsky zarovicky na stromecek :-).

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Listopad 29 00:18:53 CET 2015

Bimetalovy system bol starsi, teraz uz neleti :-) Kedysi som tiez
"poriesil" blikanie bimetaloveho systemu nahradou tej prerusovacej
ziarovky obycajnou z inej sady, kde tiez nejaka ta vetva prestala
svietit. Ono to potom sice nebikalo, ale do par hodin sa to prehrialo,
roztavil sa plast okolo ziaroviek a bolo :-) Cinan/vietnamec vedel,
preco chce blikanie...

miro