Výběr notebooku

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Listopad 29 00:10:59 CET 2015

No to vyladenie "nejako funguje" na tie defaultne Win 7 fonty, ktore su
"optimalizovane" pre vyhladzovanie. Napr. Calibri apod. Teito su bez
vyhladzovania absolutne nepouzitelne. Ale vyhladzovanie ich iba rozmaze
(moj subjektivny nazor), cim su citatelnejsie, ale pardon, pozerat sa na
romazany text?? Ako som pisal skor, tieto fonty som zrusil a nahradil
fontami, ktore vyhladzovanie nepotrebuju, napr. tahoma, courier new,
apod. Tieto maju zvislu ciaru siroku presne 1, alebo 2 pix v ciernej
farbe a nepotrebuju kadejake subpixelove (farebne) renderovanie.

miro