jak rychle zmerit/opravit cinsky zarovicky na stromecek: -).

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Sobota Listopad 28 15:08:40 CET 2015

Do multimetru zasuňte asi 20 cm tvrdého drátu jako sondu (svorka V+) a svorku com držte v ruce jako protipól.Třeba přes zasunutý šroubek.
Očucháváním přívodních drátů lehce najdete místo kde signál zmizí. Ideální je to dělat na rozprostřených žárovkách třeba na stromku.
Vyzkoušet to lze třeba na přívodech, jak se chová fáze a nula.
Nejlepší však je použít bezdotykovou zkoušečku napětí, prodává ji kdekdo, která zde již byla zmiňována.
pg