OT - DHL doprava

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Listopad 27 21:11:00 CET 2015

Původní zpráva ze dne 27.11.2015 od Jindrich Fucik:

> Závidím, já mám zásilku z TME kousek od baráku, ale už několikátý
> den krouží po překladišti. Na telefonní dotaz mi paní řekla "ona nám
> neodešla z překladiště", tak jsem jí řekl, že nemohla, bo nemá
> nožičky.

To si tam v Geisu asi posílají z jednoho konce překladiště na druhý.
Binec. Posledních 14 dní jsem taky u DPD zaznamenal problémy, které
jsem neviděl celý rok. Tyhle firmy prostě nejsou připravené na Vánoce,
vždycky je to překvapí a ochromí jako silničáře sníh.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz