jak rychle zmerit/opravit cinsky zarovicky na stromecek :-).

jurp jurp na volny.cz
Pátek Listopad 27 20:09:21 CET 2015

Zalezi na vybave.
Ja bych sahnul po bezkontaktni zkousecce sitoveho napeti, pripadne
po telefonacke "cmuchacce".
S tim prvnim se mi jiz podarilo najit vadnou zarovku. Sice ne cinskou,
ale to by snad nemelo mit vliv na funkci.
To druhe jsem v te dobe nemel. Ale myslim, ze by to taky melo fungovat.

JURP