jak rychle zmerit/opravit cinsky zarovicky na stromecek :-).

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Listopad 27 19:38:07 CET 2015

Když žárovku můžete vyndat (abyste ji nahradil drátem), tak ji snad taky
můžete změřit, ne? Nebo písknout část kabeláže mezi vyndanou žárovkou
a pak jedním a druhým koncem sekce.
Nebo to chápu špatně?

PL