instalace WIN10

Halen na seznam.cz Halen na seznam.cz
Pátek Listopad 27 13:28:55 CET 2015

Zajímavý script:

http://www.dasm.cz/clanek/jak-z-windows-10-udelat-desktopovy-system
+

nainstalovat shell classic

Potom se systém chová vcelku normálně.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 27. 11. 2015 12:22:24
Předmět: Re: instalace WIN10

"

Tak jsem s tím trochu zápasil (dva disky a na druhý jsem chtěl nainstalovat
W10 na čisto)... Jenomže jsem se nemohl dostat k licenčnímu číslu W10. To se
totiž vygeneruje až po upgradu. Takže jediný řešení bylo na druhý disk
nainstalovat základ W7 (ani ovladače nebyly třeba, síť se chytla a nic
dalšího potřeba není, snad jenom pár aktualizací) a pustit tam ručně upgrade
na W10 s volbou že nechci nic zachovat. Po instalaci W10 jsem si do budoucna
opsal ze systému licenční číslo (kdybych ho chtěl už instalovat z DVD/USB na
čisto).

Dne 26. listopadu 2015 22:37 Aleš Filip <nostromo na khnet.info