UV LED strip

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pátek Listopad 27 12:23:47 CET 2015

Preto som si ja spravil redsi raster LED a dal to vyssie nad dosku.
Teraz sa to podsvieti iba ak ich necham zapnute dlhsie, tak nad 3 a pol
minuty... A nevidno uz taky povlak, co tam nechavali nekvalitne lisovane
LED puzdra na fotoreziste. Isiel dole pri vyvolavani, ale "zamlzovalo"
to pri kontrole...

Jaro