Re: OT: STM32, linux a nahrání fw

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 26 22:57:34 CET 2015

No tak to já mám opačné zkušenosti.
Připojit Code::Block nebo Eclipse na nějaké GDB (v mém případě na
arm-none-eabi-gdb)
bylo vždy celkem hladké. V praxi to pak nepoužívám (používám jen holé
GDB z CLI), ale
vždycky to aspoň zkusím (abych to zase opustil).

Jsem asi úplný pitomec, ale s DDD se mi to rozumně nepodařilo, tak jsem
to po nějakém
laborování vzdal s tím, že bych to stejně nepoužíval.
Co mi nefunguje - neumím tomu interně volanému GDB rozumně předat jako
parametr
jméno konfiguračního souboru, kde se nastavuje typ připojení atd.

Jinak velká písmena (DDD, GDB atd.) používám, i když pravděpodobně vím,
že Linux
je case-sensitive. ;-)
Je to prostě proto, že tak se (alespoň mně) informace lépe čtou, když
podstatné názvy
jsou zvýrazněné velkými písmeny.

PL